شرایط بازگشت کالا

مجموعه اول‌آپشن برای احترام به حقوق مشتریان خود و جلب اعتماد آنها, امکان بازگشت کالا را در صورت دارا بودن شرایط ذیل فراهم نموده است :

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا  2  روز پس از دریافت کالا، به اول‌آپشن اطلاع داده شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اول‌آپشن بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا بسته بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر نصب غیراصولی(در کالاهای نصبی) ویا استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) , می‌شود.

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اول‌آپشن از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا بسته بندی خود به اول‌آپشن بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • اگر در اثر حمل و نقل و ارسال، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;

– کالاهایی که در مرحله ارسال دچار شکستگی و آسیب شده اند از بیمه حمل و نقل برخوردارند و مشتری می تواند کالا را به آدرس پستی فروشگاه برگرداند و فروشگاه تعهد می نماید کالای سالم را برای مشتری بفرستد. هزینه ارسال کالا به فروشگاه بر عهده فروشگاه می باشد . لطفا رسید ارسال کالا را همراه با فاکتور کالا را از طریق ایمیل برای فروشگاه ارسال نمایید.

-استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اول‌آپشن بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

توجه: کالاهایی که به دلیل بی احتیاطی در نصب ویا  استفاده نادرست توسط مشتری دچار آسیب شده باشند شامل ضمانت بازگشت کالا نمی شوند .

شرایط گارانتی اول‌آپشن

گارانتی: به مجموعه تعهداتی گفته می شود که فروشنده در قبال وقوع هرگونه ایراد ناشی از کیفیت نامطلوب مواد و یا فرآیند نامناسب ساخت محصول خود، تحت شرایط و زمانی خاص، جهت رفع آن چه از طریق تعمیر و چه از طریق تعویض قطعات بر عهده می گیرد. در این حالت هزینه های تحمیل شده بر عهده فروشگاه محصول است.

  • هزینه انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است.
  • مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می‌باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا صحیح بعهده فرستنده می‌باشد.
  • اقدامات لازم در خصوص گارانتی محصول مستلزم صرف زمان می باشد که زمان تعمیر به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.
  • قطعاتی مشمول گارانتی خواهند شد که در محدوده زمانی گارانتی قرار داشته باشند.
  • هرگونه تغییردر کالا و محصول, باز کردن ویا انجام تعمیرات، باعث ابطال گارانتی خواهد شد.
  • صدمات ناشی از تصادفات و ضربه, نفوذ اب(در قطعات برقی) و نوسانات برقی به دلیل عدم عملکرد صحیح سیستم برق خودرو, باعث ابطال گارانتی قطعه خواهد شد.
  • بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، به عهده کارشناس اول‌آپشن می‌باشد.